dic 2013

dic 2013

martes, 15 de mayo de 2012

Xavi s'acomiada...



S'acabat el futbol sala.
Després de molts anys d´alegries i de moments durs, fins aquí he arribat. Penjo les botes. Deixo l´esport que tant i tant m´ha donat. Escric aquestes línees per agraïr el tracte cap a la meva persona de tots els clubs pels que he passat (Sant Just, Esplugues, Industrias Garcia, Montcada, Espanyol, Ibi, Gavà i Bellsport). 

Han estat 24 anys en els quals he compartit molts moments amb gent molt diferent i dels quals guardo un bon record de gairebé tots ells, i sobre tot he tingut la sort de fer grans amics. 
Potser per ser l´últim club en el que he estat o potser per les grans persones amb les que he tingut la sort de trobar-me, el Bellsport és el que hem deixa un record imborrable, des d'aquí expresar la meva profunda gratitud pel recolzament que sempre m´heu dispensat, gràcies: Nacho, Marta, Horacio, Esteban, Antonio Bermudo, i al gran Jose, a més a més a tots els empleats, monitors i altres jugadors d´aquesta secció de futbol-sala... el Bellsport és com una gran família.
 

També donar les gràcies a tots els entrenadors amb els que he tingut la sort de conviure, i tot i que la meva valoració de tots és molt gran, no puc més que destacar el meu últim mister, un cop més, gràcies Xavi i gràcies Ferran.
 

I de tots els meus companys en tots aquests anys no puc més que sentir-me orgullós de haver jugat amb jugadors increibles, si fes una llista seria interminable i de tots tinc bons records, però tornaré a fer una excepció per anomenar amb el que més feeling he tingut a la pista i fora d´ella, "el Mari".
 

La meva feina+la meva edat+la meva lesió (m´ha guanyat)+ sobre tot una nova etapa que ve i que hem fa molta il.lusió al costat d'una companya meravellosa per iniciar un viatje diferent al fet fins ara. Aquestes son raons de sobra per penjar les botes .
GRACIAS I FINS SEMPRE!!


Xavier Oliveras 

 http://jacob-bustamante.blogspot.com.es/2012/02/20-preguntas.html


Gran, Xavi! Que siguis molt feliç en el teu nou "projecte"!
Una gran abraçada!

No hay comentarios:

Publicar un comentario